VIDEO - SPORT

duminică, 21 martie 2010

DERBY DE VLĂDEŞTI:

PARTIZANUL - REAL 0-1 (0-1)
                 
A marcat: Matei (min.17)

PARTIZAN:
Făgărăşanu - Gh. Duţescu, Ad.Puiu, Samoilă, Lovişteanu, D.Neaţă, Buzescu, Bădoiu, Grigoroiu, Brătulescu, Vasiloiu. Antrenor: Ion Vâlcoci, Pe bancă: Aurel - G.Miulescu, Dobrin, G. Duţescu
REAL: Ungureanu – Brebene, Pavelescu, Bărboiu, Căciulă, I.Miulescu, V. Neaţă, M. Puiu, Tuloi, Matei, Chira. Antrenor: Radu Nicolae; Pe bancă: Oprea - Băhneanu, Boantă, Dragomir, Jugănaru, Drăghici.
Arbitri: Alexandru Moise - Cosmin Cotescu şi Mihai Boboc
Cartonaşe roşii: Vasiloiu (min.44)/ Chira (min. 67)

Meciul zilei în runda de astăzi a Campionatului Judeţean de fotbal – Seria Nord, s-a jucat la Vlădeşti, între cele două reprezentante locale: Partizanul - în calitate de gazdă, cotată drept favorită şi Real. În turul campionatului, deşi oaspeţi, „partizanii” s-au impus cu 2-1 şi nimic nu anunţa că astăzi va fi altfel.
Evident, dorinţa de răzbunare a celor de la Real era mare, mai ales că antrenor este acum Radu Nicolae – venit de la Partizan, iar în lot mai sunt alţi 2-3 jucători veniţi şi ei de la campioana de anul trecut! Dar chiar şi aşa, prima şansă o aveau în continuare gazdele. Despre jocul celor două echipe sunt puţine de discutat: un gol (unii spun frumos, alţii norocos), câteva ocazii la cele două porţi şi cam atât!
Duminică, rivalitatea a fost transpusă prin nervozitate foarte mare, intrări dure de ambele părţi şi cartonaşe roşii! Tensiuni au fost şi la marginea terenului, între suporterii celor două echipe, însă fluierul final i-a unit la cel mai apropiat bar din localitate, o ţuică, o bere şi câţiva mititei!

31 de comentarii:

  1. Catre administratorul blogului:Scrieti numele jucatorilor corect!Si golul intr-adevar a fost platit(nici frumos,nici norocos).

    RăspundețiȘtergere
  2. Către anonim: despre care nume este vorba? Cât despre gol...

    RăspundețiȘtergere
  3. DACA LA VLADESTI SA AJUNS SA SE CUMPERE GOLURI CEI CARE CREDETI ASA CEVA SUNTETI NISTE FRAIERI USOR INFLUENTABILI DE CEI DIN CONDUCEREA PARTIZANULUI CARE SE CRED OAMENI DE VALOARE DAR SUFLETUL LOR ESTE NEGRU DE RAUTATE VA LAS SA JUCATI SI FARA MINE DAR NU UITATI CU VEDETE DIN ALTE LOCALITATI NU VETI FACE TREABA SA VA DEA DOMNUL DUPA SUFLETUL SI INIMA UNORA CARE SE CRED COCOSI SI SUNT GAINI REFUZATE LA EXPORT REBUTURI RUGINITE

    RăspundețiȘtergere
  4. iuli chirlibont a zis ca afost blat la vladesti

    RăspundețiȘtergere
  5. ce blat sa fie la vladesti pt ce???realu nu are cum s retrogradeze partizanu nu are cum sa ia anu acesta titlul din nou..asa ca nu a fost nici un blat si in plus 75% din suporteri vladestiului a tzinut k realu...asa ca va rugam noi cei din vladesti terminatzi cu aceste comentari...nr16 partizan

    RăspundețiȘtergere
  6. partizanu ce ai facut une este echipa primarii hu jmecherii de la partizan huo conducerii osa va depaseasca REAL;UL voi veti fi decit la beri si mici HAI REAL FORTA VLADESTI DE SUS SI TIGANII

    RăspundețiȘtergere
  7. MUIE REALUL FARTZA PARTIZAN

    RăspundețiȘtergere
  8. dle.Burhan vreau sa va intreb ceva duminica aceasta se joaca???daca sa poate sa imi raspundeti urgent va rog frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba oameni buni ce a cumparat REalu,voi ati vazut creca alt meci...Hai ma ce dreacu REALU a fost net superioara Partizanului.Asa ca gura mica.In tur cand a castigat Partizanu de la Real na zis nimeni ca a cumparat partizanu meciul.Partizanu moare de oftica ca a loat bataie...FORTA REAL asta da echipa.

    RăspundețiȘtergere
  10. 23 martie 2010, 14:32
    Anonim spunea...

    MUIE REALUL FARTZA PARTIZAN

    domnule Burhan.

    sunt unul din cei care au fost la meci...indiferent cu cine simpatizez imi vine foarte greu sa cred ca am avut "onoarea" sa stau pe langa asa zisi oameni care posteaza comentarii de genul celui de mai sus.
    Ma gandesc daca sa il cataloghez un rebut al societatii care are alergie la dex sau la bunul simt sau sa imi arat afectiunea si compasiunea fata de el pentru ca sigur are malformatii la nivelul creierului. E practic imposibil sa apelezi etica si la valorile morale ale acestor fiinte reduse pentru ca rezultatul va fi zero. Indiferent cu ce echipa simpatizezi nu ai cum sa postezi un comentariu pe un site de stiri...intr-o tara in care talentele se cern si emigreaza spre alte taramuri mai sunt si aceste fiinte primitive care traiesc in transforma societatea in jungla. E pacat sincer va spun domnule Burhan fiindca va straduiti sa faceti o munca in folosul cititorilor iar unii din ei, semianalfabeti arunca cu cuvintele mai rau ca in 1907. Am scris acest comentariu ca o remarca la acel comentariu care m-a eclipsat. Apropo de meci a fost unul tensionat, plin de orgoliu, eu sunt un suporter neutru si nu cred k va fi blat niciodata un real -partizan. e un steaua-dinamo pe plan local!
    numele meu e NIGHTHAWK

    RăspundețiȘtergere
  11. Sal si eu am fost la meci si a fost un meci frumos a avut o tensiune ca la ori ce meci dar Realul dupa paretea mea a merit victoria si chiar si cei de la Partizan stiu asta de le ie rusine sa confireme.Nu inteleg reactia aclui,,Dobitoc" sc de ex care spune acele cuvinte cu ce au gresit cei de la Real ca au o echipa care la ora actuala sunt mai buni decat Partizan de asta sunt injurati si acuzati ca au cumparat mecul, aceasta echipa se descurca destul de greu cu bani din cate am auzit cum sa poate cumpara un meci. Omu care a creat aceasta echipa sete un om minunat a avut curajul sa creze o echipa dela zero, si uni ac practic isi bat joc nui frumos deloc. Cand ei au castigat in tur cu 2-1 numeni na zis numic cu toate ca atunci Realul trebuia sa aibe 2 penaltiuri clare dar na zis numeni nimic pt ca ei sunt ferpey si au recunoscut ca Partizanul a meritat victoria ei nu pot sa faca la fel le ie rusine de ce oare ns, poate o sa dea cineva raspunsul si la intrebarea asta.Sfatul meu sincer ie sa fie ambele echipe unite si sa se ajute una pe alta sa le dea peste nas tuturor echipelor ca pot juca foarte bn si sa sa inteleaga bn si la anul sa se bata ele la castigarea campionatului judetean dar sa fie unita asta ie sfatul meu multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sal cunos expresia ,,Doamne mareti-e gradina cu ..." cat adevar cim sa cumpere meciul sa nu retrogradeze fratele meu u iesti ,,Dobitoc" dea binele unde dk sa retrogradeze sa facut vrun campionat de liga 6 ea ce nume are ,,Campionatul Canalului" frate u esti redus mintal habar nai de fotbal. Sc ca vb asa dar cand vezi cate un om care vb ca sa se afle intreaba, cand el ie paralel cu fotbalul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Real Vladesti-Partizan Vladesti
    1 2
    PARTIZAN A MERITAT VICTORIA

    Partizan Vladesti-Real Vladesti
    0
    REAL A MERITAT VICTORIA

    Cei asa greu de inteles si de recunoscut, cei care nu sunt implicat la aceste echipe si sunt doar niste spectatori care cauta ca cele doua echipe sa se certe sa-o creada ei ca asa o sa se intample. Oameni astia in ciuda ca ei sunt odata pe an adversari pe terenul de fotbal iei in afara competitiei sunt prieteni si nu se cearta deloc pe chiestile aste asa ca voi cei ce cautati cearta ducetiva la OTV si vb cat vreti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru baby16: Da, duminică, 28 martie, se joacă, iar săptămâna viitoare, joi - înainte de Paşti, este intermediară

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc dnle.Burhan.....nr16..partizan.:P

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua dnu.Burhan,am si eu o intrebare... am cerut si eu legitimatia mea de la oficialii..partizan si acestia nu au vrut sa mi-o de-a...in acest caz ce ar trebui sa fac ,ca sa mi-o de-a??eu sunt legitimat la partizan..dar as vrea sa joc acum din retur la Real Vladesti,si din cate stiu este posibil.Cat despre meci..Real-Partizan sa vazut clar ca REAL dominat tot meciul si cei de la Partizan nu au jucat nimic. Astept un rasp cat de repede posibil.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru loveru: Nu vreau să îţi dau un răspuns greşit, dar din câte ştiu eu, cel mai bine ar fi să vă înţelegeţi pe cale amiabilă! Mai departe, dacă asta nu este posibil, te poţi adresa direct celor de la AJF Argeş, de la care vei primi cel mai clar răspuns! Telefoanele sunt făcute public pe site-ul www.ajfarges.ro/contact, iar unul dintre acestea este 0348.445.554.

    RăspundețiȘtergere
  18. prosti sunt astia de la REAL mai buni sunt partizinul ca e nea ION Valcoci antrenor si EMIL BUSECU cara mici si bere

    RăspundețiȘtergere
  19. loverule ( alecu ) o sa iti dam legitimatia nu e nici un fel de problema dar nu am avuto atunci la noi si nu era nici momentul atunci stai linistit ca nu esti singurul care a ceruto ,si am dato la toti . Nu e o tragedie ca am luat bataie noi mergem inainte bafta real bafta partizan.

    RăspundețiȘtergere
  20. bai baieti stiti care e problema voastra,va razbunati nebutinta pe arbitraj,voi nu vedeti k majoritatea arbitrilor sunt foarte tineri si e nevoie de rabdare cu ei,trebuie ajutati sa creasca odata cu nivelul campionatului,si k sa mai stiti ceva Partizanul risca sa nu mai fie programata in campionat pentru ca sau incapatanat sa nu plateasca baremul de arbitraj

    RăspundețiȘtergere
  21. noi nu dorim nici un jucator de la partizanu nici pe lovar si pe nici unu noi ramanem aceiasi echipa unita. daca vreun jucator de la partizanu vine la real eu caty nr 10 in secunda 1 am plecat de la aceasta echipa. sunt prieten cu jucatori de la partizanu dar nu vreau jucatori de la ei. ca eu mam luptat sa aduc jucatori la real si la cererea mea a venit si nicu radu si multi alti jucatori.si ii multumesc lui nicu radu ca a vrut sa vina, lui iustin bacneanu ca a construit aceasta echipa si lui ostel mirita.sunt niste oameni deosebiti.si eu barboiu caty le multumesc pt ce au facut pt aceasta echipa.

    RăspundețiȘtergere
  22. domnule burcan ca cunascator de fotbal si ca telespectator la meciul realu cu partizanu vi sa parut ca a fost blat?va scrie barboiu jucatoru de la real cu nr 10 fundasul central va rog sa dati raspuns

    RăspundețiȘtergere
  23. leo eu iti promit ca nu o sa primim nici un jucator de la partizanu la noi la real.ori cine ar fi el si orice nume va avea din respect pt partizan. daca va veni cineva de la partizanu cineva de la real il va loa eu voi pleca de la ei caty.va salut pe toti bafta real,si partizan ca am vazut un nume lover care a spus ca vea sa vina la noi dar cu cine o fi vorbit el ca de la noi de la real nu

    RăspundețiȘtergere
  24. vasile te asteptam sa te refaci cat mai repede sa reintri pe teren o sa treci peste acest acident cu piciorul rupt.dupa acel meci cu partizanul.TE ASTEPTAM CAPITANE!!!!!! Insanatosire gravnica

    RăspundețiȘtergere
  25. Pentru catalin caty: Mă cheamă "burhan" nu "burcan" (nu-i nicio problemă) si as vrea ca toţi să-mi spuneţi Bogdan, nu domnule burhan. Domni sunt alţii!
    În ceea ce priveşte răspunsul la întrebarea ta, atâta spun: am văzut numai repriza secundă, dar nu mi s-a părut c-ar fi fost vreo înţelegere! Cred şi sper că s-a jucat pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sal toata echipa Realului trebuie sa fie unita ac pt ca no sa ne bazam pe unul din cei mai importanti jucatori ai nostri Vasile din cate am auzi sa acidentad destul de rau si are piciorul in ghips sper sa se refaca repede pt ca avem nevoie de el. Si bafta si lelor de la Partizan

    RăspundețiȘtergere
  27. real:ne asteapta un meci greu dum ,daka nu batem am batut degeaba pe cei de la Partizan

    RăspundețiȘtergere
  28. gika refate cit mai repede sa mai joci fotbal la partizan vladesti

    RăspundețiȘtergere
  29. forza gica refate cit mai repede

    RăspundețiȘtergere
  30. NU INTELEG DE CE VA CERTATI INTRE VOI IN LOC SA FITI O FORTA IN CAMPIONATUL JUDETEAN SERIA NORD SA II DO0MINATI LA UN LOC SA SE SIMTA CA SUNTEM VLADESTI NU CONTEAZA PARTIZAN SAU REAL NOI SUNTEM VLADESTI SI ADVERSARI TREBUIE SA SE TEAMA DE NOI

    RăspundețiȘtergere
  31. cine vorbeste de blat la real -partizan inseamna ca este paralel cu fotbalul nu o sa vedeti niciodata blat la vladesti

    RăspundețiȘtergere