VIDEO - SPORT

vineri, 2 aprilie 2010

Analiza etapei, pe scurt: No1

Etapă intersantă cu 51 de goluri (record cred!), o medie de peste 6 goluri/meci, vreme bună şi multă poftă de gol.
Partizanul a defilat cu Mobila (singura echipa fără vreun punct în retur) după ce a pierdut cu 0-3 la Lereşti.
Dragoslavele se pare că sunt echipa pe val (cu Rucărul desigur) a returului, maximum de puncte şi goluri multe.
Am remarcat Cimentul VMP care uşor, uşor a crescut în joc, dar şi în clasament! Bv Victoraş!
Iaraşi Coteştiul joacă bine acasă, cu rezultate notabile.
Lereştiul şi ei pe un trend pozitiv, cu a II-a victorie fără gol primit (graţie portarului de rezervă, care a făcut un meci foarte bun). Trendul se menţine şi la chef, care aminteşte de perioada de acum 2 ani de "glorie". La mai mare!
Paşte fericit tuturor!

16 comentarii:

  1. Multumesc ca ai facut un topic din comentariul meu Bogdane. Incerc sa fiu obiectiv , dar mai ales decent in comentarii, cu speranta ca si copiii aia care se balacaresc pe celalalt topic, sa invete sa vorbeasca corect dar mai ales politicos. Schimbarea ( in orice domeniu) inseamna implicare .
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. echipa ideala a vladestului.PORTAR Florin(real).FUNDASI Stanga Bita(real)CENTRALI Gica(partizanu) Catalin(real)DREAPTA Gabriel (real).MIJLOCASI:DREAPTA Luci(partizanu)CENTRALI Vasile(real)Mari(partizan)STANGA Onofre(real)VARFURI;Leo(partizan)Mutu(real) REZERVE:PORTAR Codrut(partizan),Adi(partizan),Orez(real),Marin(real) Top(real)Adelin(partizanu)Bratulescu(partizanu)ANTRENOR PRINCIPAL:Nicu :SECUND Nea Ion;SPONSORI:PRIMARIA,Emil,Iustin,DIRECTOR EXECUTIV:COSTEL M .ASTA AR FI ECHIPA IDEALA A VLADESTULUI DACA SAR UNI,NU IAR BATE NICI O ECHIPA DIN CAMPIONAT JUDETEAN.PASTE FERICIT!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. dati si voi echipa ideala a vladestului.astept si parerea voastra.

    RăspundețiȘtergere
  4. astept si propunerile voastre de echipa ideala a vladestului.

    RăspundețiȘtergere
  5. De parca ne-ar interesa echipa Vladestului,sa fie sanatosi cu totii.Daca sunt asa de buni,atunci unde sunt rezultatele??

    RăspundețiȘtergere
  6. Normal ca echipa ideala a Vladestiului o pot face numai cei din Vladesti, nea Valcoci poate sti mai bine.Am mai spus-o , sun ambitii ciudate si exagerateintr-o comuna mica ca si Valdestiul.
    Corecta intrebarea anonimului de la 18.46

    RăspundețiȘtergere
  7. Se joaca intermediare iara joi ?

    RăspundețiȘtergere
  8. PT CEL CE A FACUT ECHIPA VLADESTIULUI,IN PRIMUL RAND LUCI SI GICA SUNT ACCIDENTATI NU SE STIE CAND VOR REVENII IAR ONOFRE NU E FOTBALIST ASA CA MAI MODIFICA ,CATE CEVA PE ACOLO SI LA REZERVE DE PORTAR ITI RECOMAND SA IL URMARESTI SI PE PORTARUL ACTUAL AL PARTIZANULUI, BAFTA TOTUROR.

    RăspundețiȘtergere
  9. gica rvine duminica si cred ca joaca. luci campionatu vitor revine si el.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu nu sunt de aceeasi parere cu gica ,mai intai tre sa isi scoata tija mai fratilor nu mai aberati luci ar putea revenii din campionatul viitor

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am vb cu nea ion ieri si gica sar putea sa revina de duminica.iar luci din campionatu vitor ca are sa iti scoata tija la vara.dar ieri a jucat luci fotbal si daia ti-am spus ca din campionatu vitor revine.ca se smte foarte bn

    RăspundețiȘtergere
  12. Simpatic acest "no. 1"... Poate ca inainte de a i indemna pe altii "sa vorbeasca corect", n ar strica sa si faca siesi cateva erate :) Dar, deh, schimbarea inseamna implicare... in orice domeniu :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am spus niciodata ca eu sunt mai destept ca altii. Nici nu pretind lucrul asta. Imi doresc ca toti sa incercam sa fim mai buni si sa progresam , nu sa regresam.
    Oricum am sa fiu si eu mai atent la exprimare si sper sa nu mai gresesc daca am facut-o!

    RăspundețiȘtergere
  14. bogdan vezi ca ai pus gresit clasamentul...pe 10 schitu 29 de pnct....pe 11 godeni...

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai nu e actualizat clasamentul.Scrie si acolo etapa 21,iar duminica urmeaza etapa 23

    RăspundețiȘtergere