VIDEO - SPORT

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Programul etapei cu nr. 25

AS GODENI - PARTIZANUL VLĂDEŞTI (în tur 3-5)
AS CETĂŢENI - PETROLUL HARTIESTI (în tur 1-1)
AS BĂLILEŞTI - SPORTING MIHAIESTI (în tur 1-2)
MOBILA STOENEŞTI - AS POIENARII M. (în tur 3-1)
AS BUGHEA DE JOS - REAL VLADESTI (în tur 4-4)
AS ANINOASA - INTER COTESTI (în tur 1-3)
CIMENTUL VMP - CS RUCĂR II (în tur 1-2)
AS SCHITU GOLEŞTI - AS DRAGOSLAVELE (în tur 1-7)
AS LEREŞTI stă.
__
Meciurile se joacă duminică, de la ora 11.00.
__

24 de comentarii:

  1. Meciuri interesante la Valea Mare si Schitu , zic eu .. 1-1 a fost in tur la Hartiesti- Cetateni? surprinzator

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... e unul dintre cele 3 rezultate de egalitate ale formatiei din Hartiesti, echipa mea de suflet. Cine mă compătimeşte că sunt, de ţărână, din... Hârtiesti! Am stat lângă echipa asta de la 7 ani! Am făcut multe deplasări... oo ce vremuri atunci! Ce echipă... ce... totul era super ok!

    RăspundețiȘtergere
  3. as schitu golesti - dragoslavele 2-0 pauza....2-3 final....asta e...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bv Schitu, puteati scoate un rezultat bun , oricum , cum ai mai zis Alex , sunteti in crestere

    RăspundețiȘtergere
  5. asta e se mai intampla ...eu cred k astazi am dat dovada k suntem o echipa competitiva si ne putem bate de la egal cu orice echipa din judeteana.... imi pare rau pt infrangere pt k am condus q 2-0 la pauza ...si cred ca schitu e in crestere

    RăspundețiȘtergere
  6. incidente la Godeni ? Era o salvare la finalul jocului...

    RăspundețiȘtergere
  7. CEI MAI MARI TARANI NUMAI LA STOENESTI AI INTALNESTI .NU AI KUM SA JOCI DACA TE IAU LA BATAIE IN TEREN

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai e ceva normal la cum stau in clasament;sa mai faca si ei niste puncte cu ajutorul bataii si al scandalului ca in rest sunt varza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe AJF.Arges scrie ca urmatoarea etapa e pe 29,deci joi avem etapa intermediara.E bine ca Dragoslavele are 2 meciuri acasa in saptamana asta cu 2 echipe importante;in speial cel cu Rucarul de duminica daca e etapa int.
    Forza Dragoslavele!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. un jucator de la Godeni sa accidentat grav la genuchii sh a venit salvarea s il ia...in rest un meci ff prost facut de nijte martalogi d jucatori ai partizanului incepand cu blondu...bafta la totii

    RăspundețiȘtergere
  11. offff-meci foarte greu cu schitul...........am iesit cam sifonat dupa meciul asta.Nu stiu ce au avut cu mn,dar am fost cel mai lovit jukator de pe teren.
    cel putin,fundasul cu nr 5,se indragostise de sortul meu,il vroia acasa,Nu-mi place deloc cum merge echipa,in momentul asta,Kiar dk am castigat cu -2-3,ma ingrijoreaza,jocul nostru.Urmeaza meciul de antrenament cu bughea,inaintea furtunei,adika meciul crucial,meciul tuturor orgoliilor,meciul cu rucarul.A.S.DRAGOSLAVELE-rucar 3-1,,,,fortza DRAGOSLAVELE {aly 10}

    RăspundețiȘtergere
  12. bay aly 10...esti cel mai slab din echipa aia...fututi arfele alea de fotbalist...te aruncai pe jos ziceai ca esti cel putin hagi...cu nr 10 :))...ai doar nr bai baiatule ca in rest nu ai nici o treaba cu fotbalul...singuri care stie fotbal de acolo de la voi sunt cei 2: -moraru nr 11....si soare...in rest sunteti petarzi...si ieri ati avut mare noroc...sa ti zic un sfat: numai suferi atat de jucator...ca esti petarda rau ;)...nr 5 sau alex cum vrei tu sa mi zici :))

    RăspundețiȘtergere
  13. stai sa vezi cand o sa vada com ce o sa-ti zica

    RăspundețiȘtergere
  14. pai ce poate ce sa zica ma?:))...o sa explodeze..asa fac petardele de obicei...cand iau foc...fac bum bum bum :))...e comic asa in comm el:))...auzi meci de antrenam cu bughea:))!!! unde te crezi ma in liga 1?tu esti bun la teatru ..nu la fotbal..asa te mai vaitai la fiecare fault de parca aveai piciorusele alea fireve din sticla :)).hai sa fi de ras...pai au avut noroc la noi ma..au dat 3 goluri balbaite...noi am dat 2 goluri dar frumoase...unu cu capu..celalalt din foarfeca...am jucat peste ei cu mult...oricum aly asta nr 10...nu merita nici nr -1 :))..si ce l mai lauda lumea pe aici pe blog...mi ar cam fi rusine sa vorbesc in locul lor...e de ras..sincer...

    RăspundețiȘtergere
  15. Parca ati avut brigada de arbitrii numai din femei,sun curios cum o fi reactionat publicul?!

    RăspundețiȘtergere
  16. publicul cred k a fost destul de civilizat pt k a fost un arbitraj bun dupa parerea mea... bay aly 10 nu mai suferi de tine ca ai jucat cel mai prost in meciul q noi(schitu goleti) ... aveti noroc q soare frate care stie fotbal si q baiatu q 11 ... nu uita v-am condus q 2-0 la pauza..ne-ati batutut q noroc .... parerea mea mai lasa arfele astea de mare jucator ca esti praf parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  17. nu stau la polemici cu voi,k as fi mai prost k voi,va spun doar un sincer,,,,ma pis pe voi,sh va dau foc'''''aly 10,,,,Fortza Dragoslavele

    RăspundețiȘtergere
  18. pisaneas noi pe tine cu bucati de pula...:))...mascariciu dreacu :))

    RăspundețiȘtergere
  19. esti prost atat ca jucator cat si ca om,se vede ca nu ai cei sapte ani de acasa ...pt aly din echipa com.dragoslavele

    RăspundețiȘtergere
  20. 25 aprilie 2010, 16:15
    Anonim spunea...
    CEI MAI MARI TARANI NUMAI LA STOENESTI AI INTALNESTI .NU AI KUM SA JOCI DACA TE IAU LA BATAIE IN TEREN

    Bai, mascariciule, tu aspiri la stadiul de "taran". N ai sa l atingi niciodata, pentru ca pierzi din vedere esenta ;) Esti o corcitura cu veleitati de cocalar ratacit in mediul rural. Mucles, animalule!
    P.S. Data viitoare o sa pleci cu "bacul" de la Stoenesti ;) Eventual o sa iei bataie si in afara terenului... asta ca sa nu mai postezi tamepnii ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. P.P.S. Mars la bariera, lumpenule!

    RăspundețiȘtergere
  22. meci greu etapa aceasta pt noi(valea mare) cu inter cotesti,dar vom merge acolo la victorie...!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. app. eu am dat golul 3 in meciul cu dragoslavele:P;):))

    RăspundețiȘtergere
  24. maine e meci??daca da spuneti si ora.

    RăspundețiȘtergere