VIDEO - SPORT

duminică, 29 august 2010

Rezultatele şi marcatorii etapei a III-a

A.S. Schitu Goleşti - Partizanul Vlădeşti 3-2 (2-0),
1-0 (Narcis Sănulescu '17), 2-0 (Romulus Pătraşcu '42), 2-1 (Dumitru Neaţă '55), 3-1 (Florin Pătraşcu '58), 3-2 (Marius Fl. Grigoroiu '73)
A.S. Godeni - AS Cetăţeni 2-3 (2-1);
0-1 (Bogdan Drăgănescu '17), 1-1 (George Stănescu '35), 2-1 (George Ştefănescu '42), 2-2 (Florin Ivan '50), 2-3 (Bogdan Drăgănescu '80)
Sporting Mihăeşti - Cimentul VMP 3-2 (2-0),
1-0 (Vasile I. Gheorghe '8), 2-0 (Viorel Vorovenci '35), 3-0 (Viorel Vorovenci '50), 3-1 (Costinel Stăncilă '57), 3-2 (Costinel Stăncilă '68)
A.S. Dragoslavele - AS Bughea de Jos 6-0 (2-0),
1-0 (Bogdan Drăgan '26), 2-0 (Ion Staicu '28), 3-0 (Sergiu Coman '57), 4-0 (Andrei Soare '58), 5-0 (Viorel Nic. Drăgan '76), 6-0 (Marian Băcioiu '85)
c. roşu: Adrian Păunescu (AS Bughea de Jos)
A.S. Bălileşti - Vulturul Vultureşti 1-1 (0-0),
0-1 (Mădălin Vasile '68), 1-1 (Ionuţ Petruleac '78)
Viitorul Poienarii de Muscel - AS Stoeneşti 3-5 (2-2),
0-1 (Ionuţ Ganci '10), 1-1 (Ciprian Manole '17), 2-1 (Ciprian Manole '25), 2-2 (Mădălin Bragă '40), 3-2 (Valentin Ivaşcu '47), 3-3 (Ionuţ Ganci '53), 3-4 (Ionuţ Ganci '74), 3-5 (Ionuţ Ganci '90)
Inter Aninoasa - Inter Coteşti 1-4 (0-2)
0-1 (Florin Andrei '13), 0-2 (Cătălin Stanciu '34), 1-2 (Bogdan grigoroiu '57), 1-3 (Daniel Lică '65), 1-4 (Cătălin Stanciu '74)
c.roşu: Daniel Lică (Inter Coteşti)
A.S. Lereşti - Petrolul Hârtieşti 11-1 (5-0).
1-0 (Alexandru Popescu '14), 2-0 (Alexandru Popescu '30), 3-0 (Cristi Popa '32), 4-0 (Alexandru Popescu '36), 5-0 (Adrian Marin '45), 6-0 (Nicolae Suseanu '55), 7-0 (Cosmin Niţoiu '58), 8-0 (Marian Boteanu '61), 9-0 (Nicolae Suseanu '75), 10-0 (Cristi Popa '81) 10-1 (Bogdan Arsene '81), 11-1 (Dumitru Bădulescu '90)

46 de comentarii:

  1. De unde ai rezultatele,ca nu s-au afisat inca pe ajf
    Inter Aninoasa - Inter Coteşti 4-1 ?? nu-mi vine sa cred ...

    RăspundețiȘtergere
  2. acuma vad ca Inter Aninoasa - Inter Coteşti 1-4,care e rezultatul corect pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  3. 1-4 cel corect!
    Faptul ca am afisat rezultatele atat de rapid inseamna ca am fost acasa la ora cand s-au terminat. In alte duminici sunt plecat de acasa si ajung seara, de aiai mai intazii

    RăspundețiȘtergere
  4. as dragoslavele-as bughea de sus 6-0 ce scor de maidan.NR.10 de la dragoslavele mi se pare ca Aly dragan il cheama ,a dat vreun gol ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce comm ... sigur esti din Dragoslavele,te-ai dat singur de gol

    RăspundețiȘtergere
  6. Se pare meciuri frumoase cele incheiate 3-2. Schitu Golesti arata cresterea de forma din finalul sezonului trecut, Mihaestiul ramne o obisnuita a primelor locuri si asta este scorul lor favorit, Cetatenii sunt si ei in cestere si arata ca victoria de la Dragoslavele nu a fost o intamplare.
    Lider este in continuare Inter Cotesti , care nu se putea impiedica la Aninoasa.
    Stoenestiul au castigat la o echipa incomoda cum e Poenarii, Vulturestii se pare ca au atractie pentru egaluri.
    La Dragoslavele si Leresti , scorul nu mai lasa loc de comentarii.

    http://lerestias.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce spectacol la Leresti... Forzza Leresti !

    RăspundețiȘtergere
  8. No.1 ,ce-ai facut la lectura ?

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost bine " coach". Am facut un rezumat productiv

    RăspundețiȘtergere
  10. spunea...
    NOUA ECHIPA E DEJA INSCRISA.
    LASI NU SUNT CEI CE AU RENUNTAT SA JOACE. ACESTIA AU DAT DOVADA DE CARACTER RETEZAND DIN START NEDREPTATEA. CEI CE AU FACUT ACTELE,PE ASCUNS, PENTRU AS LERESTI, AU DAT DOVADA DE LIPSA DE BUN SIMNT FATA DE MULTI.
    DE CE S-A FACUT PE ASCUNS TOTUL? DE CE NU SPUNETI TARE ,CU FORTA IN GURA MARE CA AS LERESTI A DEVENIT FIRMA PRIVATA?
    ASTA ASA CA SA STIE TOATA LUMEA DESPRE CE ESTE VORBA .DE CE NU SPUNETI CA PRIMARIA NU A STIUT NIMIC PANA IN MOMENTUL IN CARE AVEATI NEVOIE DE BANI. BANI PE CARE UNII DINTRE VOI, CARE A LASAT ECHIPA ECHIPA ACUM UN AN SAU CHIAR MAI MULTI, NU VROIAU SA-I JUSTIFICE IN FATA NIMANUI .PENTRU CA ASA AU FOST INVATATI.
    DE CE SE DOU INFORMATII ERONATE IN PRESA CUM CA PRIMARIA NU VREA SA SPRIJINE FOTBALUL IN LERESTI.ERONAT... SPUNETI FRATILOR CA PRIMARIA SPIJINA DIN TOT SUFLETUL -INSA O ECHIPA A PRIMARIEI NU UNA PRIVATA PENTRU CA ASA ESTE NORMAL.
    DE CE SUNT GURI DIN INTERIORUL AS LERESTI CARE BLAMEAZA SI JIGNESC PERSOANE CARE AU SCOS BANI NIN BUNI DIN BUZUNAR SI V-AU SUSTINUT ACOLO CU O BERE CU CE S-A PUTUT?
    STII DE CE GICA ? PENTRU CA SUNT PERSOANE CARE AU AVUT SI AU UN SCOP ANUME SI CARE AU FOST INVATATI SA NU FIE INTREBATI UNDE SUNT BANII RAMASI, DATI DE UNUL SI DE ALTUL PE CARE EI ACUM II FAC COATE GOALE. PENTRU CA ACESTORA LE LIPSESC CEI SAPTE ANI DE ACASA .

    29 august 2010, 21:04

    Trimiteţi un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabi, este punctul tau de vedere si il respect.
    Din pacate oricat de obiectiv as incerca sa fiu , pot doar sa spun ca interesul de care vorbesti cred ca este la toti cei care se lupta pentru aceasta echipa.Altfel nu imi explic ambitiile si rautatile pe care le vad si la unii si la altii.
    Stii foarte bine ca nu banii sunt importanti pentru mine. La fel de bine , din ce am vazut eu la echipa asta , nu cred ca banii au fost atractia nimanui, fiindca niciodata nu au fost in exces. E pacat ca o echipa capabila de rezultate bune , sa fie lipsita de finantare, iar cand aceasta a fost , eu stiu ca s-au facut si investitii in echipament, cadouri la baieti si diverese banchete. Daca banii, sunt motivul pentru care echipa s-a rupt in doua nu pot fi decat trist , fiindca asta e ultimul lucru care ar trebui sa strice o prietenie.
    Faptul ca AS Leresti , s-a constituit ca si Asociatie sportiva , am inteles ca asta e metoda legala de a evolua in campionat, fiind formata din persoane private ,caci primaria nu poate fi parte a asociatiei.
    Oricine jigneste sau blameaza pe cei care au ajutat echipa , indiferent cu ce au ajutato, ar trebui sa se gandeasca mai bine si sa respecte efortul acelor oameni.
    Pe primar nu il cunosc , si nici nu stiu cei poate pielea. Tot ce stiu este ca in campanie , promitea multe , ca mai apoi sa ne lase sa ne descurcam cum putem in divizia D. Parerea mea este ca si el si ceilalti s-au implicat intr-o lupta bazata pe ambitii politice, care nu poate face deact rau.
    Altfel , asa cum am mai spus, inscrierea voastra in campionat, poate fi benifica tuturor, si va doresc succes.
    Indiferent de ambitii si orgolii, nu uitati : FOTBALUL E DOAR UN SPORT! Tratati-l ca atare si fiti mai decenti unii cu altii, traiti in aceasi comuna si nu creeati decat incertitudine si confuzie intre oamenii din comuna!

    RăspundețiȘtergere
  12. no problemo cu cei de la Bughea,oricum bataia se da intre noi si Cotesti

    http://asdragoslavele.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru No.1
    Daca tu crezi ca eu am scris comentariul acela te inseli.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am crezut ca tu, de obicei tu urmaresti comentariile. Nu conteaza cine l-a scris, ideea e aceeasi. Mai multe comentarii puteti gasi si posta
    pe:
    http://lerestias.blogspot.com

    Ally, uiti de Mihaesti si Cetateni in lupta voastra cu Cotestiul. Ar mai fi si Lerestiul .... ;) Bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare anagramati sunt unii....

    RăspundețiȘtergere
  16. si daca tot a-ti uitat voi toti...ar mai fi si schitul...cam direct am inceput cu comm sezonul asta..dar la obiect :P...

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ai revenit Alex! Asa e ,meci greu pentru Leresti cu Schitu , duminica, sper sa fie la fel de spectaculos ca cel din ultima etapa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Urmeaza o etapa foarte interesanta.Sunt lucruri multe de spus,dar mai important sunt cele care ar trebui facute.Ma refer la situatia de la LERESTI,dar hai sa trecem la lucruri mai serioase.Urmeaza etapa 4 cu un joc foarte disputat si la LERESTI.Dupa un meci cu o modesta echipa a HARTIESTULUI,e si normal sa vina un meci mai disputat cu SCHITUL.Sper intr-o evolutie foarte buna a celor din LERESTI si castigarea celor trei puncte.Speram sa revina si cei care au lipsit duminica,pentru a ne mobiliza in vederea castigarii meciului.Mai sunt multe de spus,dar cu alta ocazie.HAI LERESTI

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut GICUTA,cum a fost duminica la lectura?Doar te-am avertizat sa vi pregatit.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum am zis Eli , am facut un rezumat si am iesit bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari pt acele persoane care au reusit in sfarsit sa finalizeze acele documente pt inscrierea echipe AS LERESTI 2010.Imi pare rau ca nu putem avea un derby la LERESTI intre cele doua combatante.Ma mir cum de o sa ajunga in seria centru,ca sunt distante destul de lungi sau poate fi o strategie din partea conducatorilor.Ei stiu mai bine ce au de facut.

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunteti cu totii depasiti de situatia creata la Leresti,comentati numai ceia ce se discuta in carciumi si nu aveti macar unul din voi bunul simt sa recunoasteti ce gandeati acum nici jumatate de an cu privire la investitiile facute la echipa.Se pare ca mai importante decat fotbalul sunt intrunirile (fara exagerare)perverse ale unora fara nici un capatai in carciumi unde se pune la cale strategii de doi lei.In rest sa auzim de bine!

    PS.: Gica imi pare rau de bunul tau simt dar vorbesti in totala necunostiinta de cauza.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dspre ce anume vorbesc in necunostiinta de cauza?

    RăspundețiȘtergere
  24. Eli draga se pare ca lb romana este o enigma pentru tine.Intradevar substantivele propii se scriu cu litera mare insa numai la inceput.
    Sunt curios sa-mi raspunzi - ce nota ai avut la lb. romana?

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce te priveste pe tine bai nene cum vorbesc persoanele pe aici?? lasa un comm legat de cj-nord, si nu te mai lega de persoanele care lasa un comentariu, "profesore"!

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu ma pot supara pe nimeni in lumea aceasta de ce sa me supar pe un anonim,pe care il cunosc,din contra ma bucur ca poate sa-mi mai dea o palma din prietenie.E un sait si pot sa scriu cum vreau si ce vreau,dar eu respect aceasta comuna LERESTI si nu pot sa scriu cu litere mici.Sunt sigur ca stii,vorbesc pentru anonimul de aseara cat suflet am pus si daruita,frig sa tusez terenul poate de multe ori si singur,am fost ok tot timpul,echipamente spalate, de lucrurile astea de ce nu spui anonimule.Nu ma deranjeaza de ce ai scris.Te-ai legat si de GICA SITARU de caracterul lui.GRESIT,ERONAT,nu-mi pot imagina asa ceva o persoana deosebita care joaca fotbal din placere,un caracter deosebit prin atitudinea lui de a juca fotbal la noi.Sa vorbim de alti......Anonimule am uitat,asistnta medicala de cine era asigurata?Oare LOREDANA nu a facut nimic?Asa ca acest sait e de fotbal nu de gramatica sau limba romana.Poate te loghezi si tu sa te cunoasca toata lumea.Sa aveti o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ai dreptate Eli ! Jos palaria in fata unor oameni ca tine. Imi ramane fata de tine un singur mic semn de intrebare. De ce te-ai urcat in caruta cu oameni tradatori ,si cand spun asta nu ma gandesc la nici un membru din staful s-au lotul de jucatori ci numai la aceia care va folosesc(dupa ce au tradat comuna)''CA SA-SI MAI ATENUEZE DIN IMAGINEA FOARTE SIFONATA IN CARE AU AJUNS'' in fata oamenilor din comuna. Inca odata te rog sa ma ierti daca te-ai simtit jignit in articolul de mai sus dar fata de oameni precum cei ce va inconjoara nu am decat dispret si in nici-un caz ura. O zi buna.
    Cat despre Gica un adevarat caracter!

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu nu pot sa mai inteleg cum e pe lumea asta stam,bem,ne salutam,chefuim si cu tine si cu alti, in fata e bine pe la spate ne vorbim.De ce oare nu avem puterea sa ne spunem ce ne doare in fata.Am inteles mesajul si nu cred ca alte persoane din afara celor stiute de toti nu pot sa dea fata acestei echipe.Echipa are un staf,un lot de jucatori,suporteri si prieteni ca tine si ca alti,hai sa lasam orgolile acasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Spune-ai ca ma cunosti. FALS!Nu ma cunosti .Nici vorba de orgoliu.Nu cunosc acest termen.De baut si chefuit cu tine si cu altii nu a fost cazul .Cat despre persoanele ce sau infiltrat pe langa echipa ca sa-si mai poata repara "fata" pot sa-ti spun ca e de ajuns o scanteie si o sariti cu totii in aer. O padure poate lua foc de la un licurici. Aveti mare grija ca-l aveti in san.MARE PACAT!

    RăspundețiȘtergere
  30. hortza inter cotesti vom fi campioni sezonul asta batem tot ...rucarul ne ,mai pune probleme daca nu mai sunt nu ne bate nimeni fortza inter cotesti ...

    RăspundețiȘtergere
  31. Subiectivi suntem toti , intr-o mai mica sau mai mare masura. E in firea omului sa fie asa.Important e sa controlam aceste tendinte si sa gandim realist.
    Indiferent cine a scris randurile de mai sus , sub umbrela anonimatului, ar trebui sa fie mai concis, eu unul in naivitatea mea chiar nu inteleg cine sunt " persoanele ce s-au infiltrat pe langa echipa". Pot banui ce vrei sa zici si nu sunt de acord daca e asa.
    Am sperat ca acel conflict iscat la finalul turului intre Visa si Bobi sa incheiat odata cu formarea si celei de a doua echipe. Eu cred ca ar fi bine ca rivalitatile dintre conducerile celor doua echipe nu ar trebui sa se intainda si la jucatori si ambitiile sa ramana in terenul de joc, incheind conflictul acum.
    Altfel , vorba lui Dan Neata de mai sus: Fortza Leresti ( oricare ai fi tu)!

    http://lerestias.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  32. Pt. baietii de la Leresti: Rusine ca va balacariti asa!Va cunosc pe toti , nu are rost sa va impungeti pe la spate.Ar trebui sa fiti uniti.
    Apropo nu sunt lerestean.

    RăspundețiȘtergere
  33. Saracul de tine Eli. In sfarsit iti dai arama pe fata. De cand sa infiintat Leresti 2010 cred ca nici nu mai poti sa dormi. Atentie!Ar fi bine sa te dastainui unui popa .Tu nu ai fost niciodata pervers. Ai fost atat de influentat de licuricii de ieri incat cu cateva zile inainte de cel mai frumos eveniment din viata ta ai ajuns sa te intrebi cu ce jucatori va juca Leresti 2010 sau cum vor ajunge in deplasarile adevarat, putin cam lungi dar niciuna mai mare de 120 km dus intors.Peste toate astea as fi trecut dar cand am vazut ca ai trecut si la amenintari de genul ''ATENTIE O SA AVETI PROBLEME''mi-am dat seama ca de fapt tu ai o problema.De aceia nu o sa mai intru in clinciuri mici cu tine pana nu imi voi da seama ca ai aterizat.
    P.S; LERESTI 2010 NU ARE NICI UN OBIECTIV .Numai placerea de a juca fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  34. Pt. GICA.
    In unul din comentariile anterioare spuneai ca nu il cunosti pe primar ca nu stii ce ganduri are dar sti ca in campania electorala promitea multe cu privire la echipa de fotbal si ca dupa stiinta ta va lasat de izbeliste. Nimic mai fals. Nu vreau sa cred ca tu nu vezi.
    - teren imprejmuit
    - gazon refacut(CAT SA PUTUT)
    - porti refacute in totalitate
    - doua randuri de echipament
    - transpot asigurat pt. deplasari
    - taxele la A.J.F la zi
    Sper sa nu uiti aceste lucruri si sa nu crezi precum unii ca il ridic in slavi pe actualul primar ,dar nici nu pot sa ingadui aceste minciuni.

    RăspundețiȘtergere
  35. Domnule Anonim cred ca sti foarte bine ca poti sa ma jicnesti cum vrei tu eu nu pot sa ma supar,iar despre ce ai scris mai sus pot sa recunosc ca pervers nu sunt,iar despre intrebarea cu ce jucatori va juca Leresti 2010 era o curiozitate,nu din dusmanie.E normal ca daca se numeste Leresti sa aiba un procent mai mare de jucatori din comuna nu din alte parti,dar cum nu prea mai sunt ce sa faci cauti si in alte parti.De amenintat nu cred ca s-a intamplat asa eu am vrut doar sa spun ca stiam ca sunt jucatori legitimati si la AS Leresti si aveati nevoie de ceva transferuri si era cazul sa vi le fi obtinut mai din timp.Despre acei LICURICI pot sa spun ca-mi sunt prieteni,vorbesc despre cei din staf si din echipa.Nu am fost luat cu forta,am fost intrebat si am acceptat din nou sa revin si eu la achipa,dar tinand cont ca am renuntat asta primavara puteam sa aleg.Nu pot sa jicnesc pe nimeni si mai ales sa-i doresc raul cuiva.Poate ne vedem si la acel eveniment de care imi spuneai,ca tocmai am aterizat pe pamant.......

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonimule, mai ia si tu cateva lectii de ortografie si punctuatie... ca tot nu ai ce face !

    RăspundețiȘtergere
  37. Pt anonimul de la 12.13:
    Chair nu stiu ce ganduri are primarul si chiar nu il cunosc. Din insiruirea de "realizari" pe care le-ai creionat iti pot raspunde la ele ca unul care joaca de multi ani la Leresti:
    1. Teren imprejmuit -- terenul era deja imprejmuit , s-a schimbat gardul odata cu inceperea lucrarilor la baza sportiva care a intrat cativa metrii in zona un de era vechiul gard.
    2. Porti refacute in totalitate--- A fost un lucru fortat din moment ce vechile bare de ani de zile patrate si din lemn s-au rupt. S-a facut in schimb unele noi , unice cred prin grosimea barelor , dar adevarat s-au facut!
    3. Gazon refacut ---- daca gluma de a pune 3 rabe de nisip in gropile mai mari inseamna gazon refacut ( chiar si partial) , sa ma ierti................
    4. 2 randuri de echipament--- 1 rand a fost primit gratuit de la AJF iar altul a fost intradevar platit de primarie, important e cine l-a cumparat si a stiut sa ceara banii ;)
    5. Transport pentru deplasari-- Foarte corect , s-a asigurat transport
    6.Taxe la AJF la zi --- Nu e normal sa fie asa?
    Toate aceste realizari sunt convins ca nu se puteau fara ajutorul consiliului local , dar ma repet,NU vreau sa-l judec pe primar , mi-am spus doar parerea vis-a-vis de faptul ca a taiat banii echipei AS Leresti, de la el putere. Si ca sa raspund celui care mai sus spunea: "CA PRIMARIA SPIJINA DIN TOT SUFLETUL -INSA O ECHIPA A PRIMARIEI NU UNA PRIVATA PENTRU CA ASA ESTE NORMAL...".
    AS Lersti este ,asa cum numele ei o reda, echipa Lerestiului . Nu se numeste AS Bobi, AS Popa, sau AS Verde. Reprezinta comuna asa cum a reprezentat-o si pana acum , indiferent cine o conduce.
    Din pacate , istoria a aratat-o , sunt convins ca exemplul Valdesti va fi urmat anul asta si ambele echipe se vor chinui, una din lipsa de fonduri iar cealalta din lipsa de jucatori.
    Pana la urma , acesta e ultimul comentariu pe care il fac la adresa situatiei dintre cele 2 echipe , comentarii voi face numai la adresa jocurilor si rezultatelor din aceasta serie. Nu m-am putut abtine totusi sa nu comentez cele realizate de primarul comunei!
    P.S. Tot imi datoreaza un set de bucsi si 2 pivoti de la naveta care am facut-o pana anul asta:), asfaltul prea fin..

    RăspundețiȘtergere
  38. unde e postarea cu etapa a IV?e afisata,dar nu putem lasa comm

    RăspundețiȘtergere
  39. E afisata dar nu e postare cu etapa a 4-a inca. probabil ca va fi maine cu rezultate cu tot!
    Dar e postare pe:
    http://lerestias.blogspot.com/
    si pe:
    http://asdragoslavele.blogspot.com

    si acolo se pot lasa commenturi

    RăspundețiȘtergere
  40. PT.GICA :
    Promit sa fie ultimul comentariu la raspunsul tau cu privire la asa numitele de tine "realizari" fata de echipa din Leresti.
    1. Gardul a fost refacut in totalitate in partea de est a stadionului nu datorita bazei sportive . Informatie falsa.
    2. Portile au fost schimbate cu masurile date de colegii tai ;lungime,latime,"GROSIME".
    3. In ceia ce priveste gazonul chiar nu vreau sa cred ca esti"orb".Amintesteti cum arata acum doi ani.Am spus si ma repet ca sa remediat cat sa putut dar nu cu rabe de pamant.Sa nivelat numai cu munca manuala ,cu ceva saci cu gazon si cu oameni care au pierdut zile intregi udand terenul si na fost deloc o "gluma". Imi permit eu o mica gluma.Probabil erai cu prietenii in acest timp la "biblioteca" si nu aveai de unde stii.
    4. Despre echipament ai iarasi o informatie eronata.Cel INSCRIPTIONAT cu CJ nu este in nici-un caz de la AJF ,asta poti sa deduci singur si este luat pe "barba". Garantat, nu toate echipele din judet beneficieaza de acesta.
    5. Nu sa taiat banii de la AS Leresti si numai cei de la asociatia civil particulara nou infiintata.
    6. In schimb iti dau totala dreptate in ceia ce priveste pivotii, bucsile etc.
    In speranta ca ai inteles ceva din asta iti doresc sanatate ca-i mai buna decat toate.
    PS. ATENTIE LA LICURICI! Sunteti folositi fara sa stiti.

    RăspundețiȘtergere
  41. Pt Gicu ca si raspuns: Sanatate maxima , ai facut un comment de bun simt si pentru asta te felicit!
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  42. PT. GICA.
    Imi pare rau dar esti din nou in eroare.Promit sa aflii in viitorul apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  43. Ok , astept cu interes. Fie Gicu ,fie Uve, fie ori-si-cine, sa ne vedem sanatosi.
    P.S. Faza cu licuricii ma depaseste un totalitate :)

    RăspundețiȘtergere
  44. PT GICA
    RECUNOSC CA-I STIU PE CEI DOI DAR ESTI TOT IN EROARE.

    RăspundețiȘtergere