VIDEO - SPORT

duminică, 6 septembrie 2009

"Arbitrajul a fost unul corect, de nota 10"

Despre meciul dintre Petrolul Hârtieşti şi Real Vlădeşti (scor final 0-0), contând pentru etapa a IV-a Campionatului Judeţean - Seria Nord, ne scrie Ionuţ Miulescu, jucătorul echipei oaspete, cel care apreciază arbitrajul, jocul echipei sale, dar si fair-play-ul adversarilor: „A fost un meci bun, pe o vreme capricioasă cum, dealtfel cred, a fost în toate localităţile unde astăzi s-a jucat fotbal. Noi, cei de la Real Vlădeşti, am jucat mai bune ca adversarii noştri, am ratat mult, dar minga nu a vrut să intre în poartă. Arbitrajul a fost unul corect, de nota 10. Aşa arbitri trebuie trimişi la toate mecurile. La stadion au fost prezenţi mulţi spectatori din partea gazdelor şi cred că sunt cei mai pasnici suporteri. Noi am dominat clar prima repriză, ne-am creat mari ocazii. În partea a doua ei au mai echilibrat jocul, dar nu au avut ocazi la fel de mari. Cei de acolo spuneau că dacă meciul se termina 4 sau 5-0 nu se suparau pentru că noi am avut ocaziile principale”. Brigada de arbitri, lăudată de Ionuţ Miulescu, a fost formată din Marian Oprea la centru, Ştefan Irimia şi Alexandru Constantin - asistenţi, iar observator a fost Petre Dragomirescu.
FOTO: fază din meciul Real Vlădeşti – Partizanul Vlădeşti (1-2) surprinsă runda trecută de Sebastian Mîngîţă, cu Miulescu – autorul golului echipei sale – având mingea la picior...

Un comentariu:

  1. Asa sa fie la toate meciurile,arbitraj corect,sa nu tina cu nici o echipa si cei mai buni sa castige pe teren.

    RăspundețiȘtergere