VIDEO - SPORT

marți, 29 septembrie 2009

Liviu Secătureanu, pe patul de spital. ÎNCURAJEAZĂ-L!

După accidentarea gravă suferită duminică pe terenul de fotbal, în meciul cu AS Schitu Goleşti, jucătorul formaţiei AS Bughea de Jos, Liviu Secătureanu, îşi petrece următoarea perioadă imobilizat la pat. Luni după-amiază a fost operat de medicul primar ortoped Viorel Puiu, iar astăzi, echipa noastră l-a vizitat la spital. L-am găsit zâmbitor şi cu pofta, în continuare, de... fotbal!
- Cum s-a întâmplat?
- Eram în apropierea porţii adverse, a venit o centrare, am pus stop pe piept şi am şutat la poartă. Unul dintre adversari a vrut să mă împiedice să şutez, mi-a pus talpă şi... asta a fost.
- Crezi că te-a lovit intenţionat?
- Eu cred că nu. Cel puţin aşa sper...
- Diagnosticul?
- Am tibia ruptă şi peroneul plesnit.
-Te mai întorci pe terenul de fotbal?
- Sigur că da...
- De când joci fotbal?
- La Bughea de un an, însă am mai jucat la Granitul Albeştii de Muscel, dar s-a desfiinţat. Per total, cred că de vreo 4 ani.
- Eşti supărat pe cel care te-a lovit?
- Nu, nu sunt supărat. Eu cred şi sper că nu a vrut.

Trimite ACUM mesajul tău de încurajare pentru Liviu Secătureanu la secţiunea "Comentarii" şi ele vor fi întotalitate citite de fotbalist.
Vezi VIDEO

13 comentarii:

  1. :( nasoală treaba... însănătoşire grabnică

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu iti doresc sanatate si insanatosire grabnica.Trebuie sa fi tare si important sa faci recuperarea cat mai bine si "cum scrie la carte".
    Te salut din Bucuresti si urmaresc CJ Nord Arges si am postat chiar pe site-ul meu despre accidentarea ta.Ma voi interesa in continuare de sanatatea ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...iti doresc multa sanatate....dar sincer sunt bucuros de altceva.,si anume...e mare lucru mai ales in ziua de azi ca atunci cand treci prin momente mai putin placute sa ai langa tine o multime de prieteni,sa stai si sa iti dai seama ca pana la 20 si de ani...te iubesc mult mai multi oameni decat te-ai fi putut gandii vreodata,e mare lucru...sa iti dai seama ca prin coportamentul tau fara sa faci fapte marete...esti in inma multor persoane cunoscute sau necunoscute....cu siguranta te vei insanatosi...destul de repede...te cunosc prea bine ca sa mai intreb colo ,...colo.,...important e ca atunci..,cand te vei putea gandii un minut sa multumesti celor care au fost alaturi de tine de 3 ori mai mult fara sa le ceri nimik in schimb...te salut cu drag....fratele tau.....RAZVAN SECATUREANU!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vedeti, domnilor! Sunt SURPRINS de numărul foarte mic de comentarii pentru încurajarea acestui tânăr. Sincer, aşteptam altceva de la voi... Cei care ştiţi să înjuraţi, să jigniţi să... (ce vreţi voi) aţi omis un comentariu de bun simţ şi tocmai pentru acest lucru, mă mai gândesc dacă mai ţin sau nu în continuare BLOGUL. Nu cred că merită...
    Pentru etapa de mâine (4 octombrie) îmi propusesem să merg la meciurile de la Dragoslavele şi Rucăr, pentru cronicile de joc, însă din respect pentru Liviu Secătureanu, din cauza indiferenţei dumneavostră, nu voi face acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca efortul tau de a tine blogul nu prea da roade.eu oricum am postat blogul tau si la mine pe site.Erai c-am singura sursa a fotbalului muscelean.eu sper sa te razgandesti si sa continui.

    RăspundețiȘtergere
  6. insanatosire grabnica iti uram toti, si pacat ca s-a intamplat asa ceva mai ales intr-o liga in care ar trebui sa se joace de placere, avand in vedere ca nu e nimic de castigat. Orgoliul se poate castiga si jucand frumos pe teren fara a se mai intampla incidente ca acesta. Bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti dores sanatate si insanatosire grabnica

    RăspundețiȘtergere
  8. la ora actuala cred ca nu mai are rost nici un comentariu!oase iti doreste numai sanatate si sa revii cat mai curand in teren,pt ca stiu ca asta iti doresti cel mai mult!multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. sanatate si insanatosire grabnik :):)

    RăspundețiȘtergere
  10. sty iubitu ma bucur intr-un fel ca ai avut acest accident pt ca am avut ocazia sa ne cunoastem si sa ne indragostim unul de celelalt si sa devenim nedespartiti.te iubesc foarte mult lasa ca o sa ity treaca piciorul si o sa vi la me la rucar dar pana atunci vin eu la tine:*:*:*:*:*:*:*:*:**:

    RăspundețiȘtergere
  11. iti doresk multa sanatatea din partea mea si din partea echipei inter cotesti

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu vreau decat un colt de cer sa cada pe pamant.
    Nu vreau nimic, doar visul cel frumos, sa fie sfant...
    Nu vreau decat iubirea-n palme sa o prind.


    TE IUBESK VIATA MEA

    RăspundețiȘtergere