VIDEO - SPORT

duminică, 15 noiembrie 2009

AS Godeni - Mobila Stoeneşti 6-2 (1-0)

Au marcat: M. Grigore (11), Sălceanu (50, 58, 86 şi 88), Dumitraşcu (74) / Enaru (64 şi 72)
AS GODENI: Marius Grigore - Marian Grigore, Zăbavă, Popovici, Ghizdaveţ, Sălceanu, Dumitraşcu, E.Mihai, Ştefănescu, Puchici. Rezerve: Tănase, Niţu, Georgescu, Dârboi, Tureac, Toader, Muşetescu.
MOBILA: Vintilă - Popa, Enaru, Ganci, Bădulici, Dragomirescu, Cojocaru, Ducă, Bălan, Liţoi. Rezerve: Năstăsoiu, Luca şi Bratu
Arbitri: Ovidiu Robu - Gheorghe Dumitrescu şi Silviu Mitu (toţi Câmpulung)
Observator: Emilian Miuţu (Câmpulung)

Fotbalul la acest nivel pare uneori... caraghios! Exemplul cel mai bun îl avem la meciul de faţă, cel dintre AS Godeni şi Mobila Stoeneşti, pe parcursul căruia, chiar dacă l-a câştigat detaşat (6-2), gazdele au depus şi o contestaţie! Şi, pe bună dreptate, au contestat dreptul de a evolua al jucătorului cu numărul 10 de la adversari. Pe foaia de arbitraj era Gabriel Enaru, în realitate, însă, Mădălin Bragă, o figură bine cunoscută în CJ Nord dacă spui "Mache"(foto). El a marcat ambele goluri ale oaspeţilor, unul din lovitură de la 11m, celălalt din lovitură liberă de la 17-18m. Este, totodată, de înţeles de ce în momentul în care m-a văzut la marginea terenului a început să se dea în spectacol, cerând insistent să nu fie filmat sau fotografiat, continuând chiar să mă avertizeze că nu am voie s-o fac fără acordul lui! Penibil!
Ironia sorţii a făcut ca la numai câteva minute după acest "monolog", unul dintre spectatorii echipei gazdă să îmi arate, în buletinul informativ al AJF Argeş, la capitolul "Sancţiuni" cum stă scris negru pe alb: "Bragă Gheorghe Mădălin, pentru o atitudine jignitoare la adresa arbitrului a fost suspendat de Comisia de Disciplină, în şedinţa din 10 noiembrie, pentru... 6 etape." Aceasta ar fi trebuit să fie prima, numai că "Mache" a evoluat cu succes pe durata întregului joc de la Godeni.
Cât priveşte meciul, scorul final spune totul: 6-2 fără drept de apel!

4 comentarii:

  1. Nu te supara, dar reactia ta este intr adevar "penibila"... Te razbuni, "prin condei", pentru cateva vorbe, nici macar jignitoare, spuse de un jucator catre finalul unui meci pe care echipa sa l a pierdut... Puteai sa nu strecori in text cuvantul cu pricina si evitai, in mod elegant, resentimentul fata de Mache... In felul asta, chiar daca este corecta, ultima fraza apare ca un verdict final intr o disputa de moment (declansata de tine) nu numai cu Mache, dar si cu intreaga echipa a Stoenestiului...
    Este doar o parere exprimata in termeni decenti, imi cer scuze anticipat daca consideri ca am spus ceva care te lezeaza...
    De la Stoenesti, toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă respect părerea! Este punctul dvs de vedere şi trebuie respectat. Sincer, nu am nimic cu "Mache", ba chiar m-a suprins total neplăcut atitudinea lui în momentul în care filmam şi dintr-o dată, fără motiv (credeam eu) şi pe un ton deloc neprietenos, îmi cerea să nu-l mai filmez, că nu am acest drept fără acordul lui! Ulterior am aflat adevăratul motiv: juca pe fals!
    Blogul acesta este pentru a prezenta orice informaţie despre CJ Nord: rezultate, clasamnete, aprecieri, dar din când în când si astfel de lucruri, dacă situaţia o cere. Cand am spus "penibil" m-am referit la reacţie, nicidecum la Mache ca persoană!
    Într-una din rundele următoare am să încerc să ajung la un meci de acasă al formaţiei Mobila Stoeneşti, aşa cum am făcut-o şi altădată. Dacă voi consideraţi că nu am ce căuta, vă rog să mă întoarceţi de la "poarta" stadionului.
    Mi-aş dori, însă, ca într-un timp scurt, să văd în acest eşalon că nu se mai joacă pe fals, că brigăzile de arbitri nu mai "stabilesc" rezultatul final (ştiţi voi la ce mă refer), că arbitri nu mai sunt insultaţi sau bătuţi, nu vom mai vedea picioare rupte, s.a.m.d.
    Vedeţi, altele sunt problemele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este adevarat, nu au fost vorbe jignitoare, dar nici de răzbunare nu este vorba. Mi-ar place să fiu contrazis atunci când scriu (spun) minciuni, însă, aşa după cum vedeţi, fie aici pe site, fie la tv am evitat astfel de lucruri. Întâmplarea cu Mache este una reală, o recunoaşteţi şi voi. Nu este o minciună pentru a încerca într-un fel sau altul să-l decribilizez pe jucător!
    Şi de la mine, toate cele bune pentru Stoeneşti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abil comentariul, ca si autorul, de altfel :) Este, la modul cel mai sincer, un compliment, nu o ironie... Bineinteles, nu de minciuni este vorba, ci doar de unele nuante cu iz de "corectitudine politica". Iar reactia a fost a individului, in speta, Mache... Si e cam greu sa se disocieze cele doua componente (cel putin de catre cei mai multi dintre noi) - reactie/individ, astfel ca efectul este tocmai cel semnalat de mine... Sunt convins ca puteti accepta si o astfel de discutie, in contradictoriu, chiar daca subiectul contradictiei nu este o "minciuna" :) Cel putin de dragul retoricii, pentru ca, uneori, nuantele sunt mai nocive decat minciunile... Cu unele lucruri sunt perfect de acord cu dvs, insa in privinta altora nu suntem pe aceeasi lungime de unda... Continui... sau continuu (asta de dragul corectitudinii gramaticale, ambele forme fiind admise) sa cred ca nu aveti in totalitate dreptate si ca semantica articolului este nefericita... Oricum, va multumesc pentru ca v ati expus punctul de vedere cu promptitudine.
    In alta ordine de idei, va asteptam cu mare placere la STOENESTI, oricand veti dori sa fiti prezent. Va asigur ca nu vă va intoarce nimeni de la "poarta" stadionului.
    Imi pare rau ca nu ati putut ajunge la marele derby, meciul cu Cetateniul :D Ati fi avut ce vedea ;))
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere