VIDEO - SPORT

sâmbătă, 10 octombrie 2009

PRONOSTIC

Pentru runda de duminică am ales să-mi încerc şi eu norocul în ale pronosticului. Meciul "vedetă" al etapei este cel de la Bughea şi, cred eu, acela este şi cel mai greu de intuit. N-am să folosesc nicio dublă sau triplă, însă cu cei 9 solişti sper să prind măcar 6 rezultate corecte. În caz contrar n-ar fi nicio problemă, nici nu-mi mai duc aminte când am câştigat ultima oară la pariuri sportive:

AS Godeni - Petrolul Hârtieşti X
AS Cetăţeni - Sporting Mihăeşti 1
AS Bălileşti - AS Poienari de Muscel 1
Mobila Stoeneşti - Gloria Berevoeşti 1
AS Lereşti - Real Vlădeşti 1
AS Bughea de Jos - AS Dragoslavele 2
AS Schitu Goleşti - CS Rucăr II 2
Cimentulm VMP - Inter Coteşti 1
AS Aninoasa - Partizanul Vlădeşti 2

13 comentarii:

  1. asa sa fie,sa bata As.Dragoslavele

    RăspundețiȘtergere
  2. Bv Bogdane,esti primul care ai intuit cele mai multe 5/9

    RăspundețiȘtergere
  3. k.Daca nu fortam X-ul la Godeni erau chiar 6! Am sperat in baietii mei de la Hartiesti! In schimb, am "vazut" bine 2-ul de la Bughea si nu l-am pus deloc intamplator... Cat despre victoria celor de la Poienari, nu stiu cine ar fi partiat. Bravo lor.
    Cine trimite primul pronosticurile + o fotografie a lui, la adresa bogdanburhan@yahoo.com va aparea la... PRONOSTIC. Meciurile le stiti, folositi numai solisti

    RăspundețiȘtergere
  4. Bogdane am si yo o intrebare.cum faci sa iti apa numele,fara anonim,dai la nume/adresa URL?daca da ce scriu la adresa URL???astept un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite pronosticurile pt etapa a X-a.primele 6 meciuri 2 iar ultimele 1.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos, anonim, si eu ce scriu...
    ANONIM a pronosticat? Trimite, te rog, la adresa specificata pronosticurile, numele tau + o fotografie cu tine

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa,nu le-am zis si yo sa vedem ce iese.;) le-as trim dar nush cum,lasa asa,sa nu mai vada toata lumea poza.

    RăspundețiȘtergere
  8. eeeee bv pt poenari de muscel mult devotament si spirit de echipa bv lor.... tot asa

    RăspundețiȘtergere
  9. cinnste lor cu jucatori nascuti in 91 92 93

    RăspundețiȘtergere
  10. Sorting Mihăeşti - AS Godeni -1
    AS Poienarii de Muscel - AS Cetăţeni-2
    Gloria Berevoeşti - AS Bălileşti-1
    Real Vlădeşti - Mobila Stoeneşti-2
    AS Lereşti - AS Bughea de Jos-1
    Petrolul Hârtieşti - AS Aninoasa-1
    Partizanul Vlădeşti - Cimentul VMP-1
    Inter Coteşti - AS Schitu Goleşti-1
    CS Rucăr II AS Dragoslavele-1

    RăspundețiȘtergere